Jag har blivit bloggare

Hejsan!

Sitter här och kollar på deckare, Morden, och försöker plugga. Har dugga på fredag, men just nu lockar datorn och tvn mer än miljöpolitik. Har ca 75 sidor kvar att läsa i boken, plus alla anteckningar.:/ Men imorgon är jag "ledig" så då blir det minsann plugga av. Hoppas jag. Skönt med sovmorgon ska det bli i alla fall:)

Vi får väl se hur det går med bloggen. Tid är ju inte precis det man har mest av här i världen. Den mesta tiden går åt till att plugga, laga mat, diska osv nuförtiden. Men nåt inlägg då och då ska jag väl kunna fixa fram :P

Ska kolla klart på tv nu och sen fortsätta plugga. Ha det bra. :)

Kommentarer
Postat av: Louise

2009-11-11 @ 22:05:47
Postat av: Louise

Haha jag har inte heller tid, men jag skriver ändå minst fyra inlägg omdan, det tar ju bara nåågra minuter :) kul med en blogg

2009-11-11 @ 22:07:19
URL: http://loist.blogg.se/
Postat av: Denise

Så roligt att du börjat blogga. har själv funderat på att göra det men har inte blivit av. Om jag får så vill jag gärna fixa en header till din blogg? Vi får ta nya bilder också! hihi

2009-11-13 @ 08:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0