Godmorgon:)

Jag ska snart gå iväg till skolan. Det kommer nån gubbe (eller kille kanske?) som ska prata om naturvård. Han kommer från Länsstyrelsen eller vad det var. Slutar vid 12 och då ska jag hem och packa, äta och vid fyra tar jag bussen ner till stan. Ska hem igen den här helgen!:D På schemat denna gång står bland annat biopremiär av New Moon i Borlänge!!!!:D:D Jag, Louise och Lisa åker dit nån gång på eftermiddan, går en stund på Kupolen och sen åker vi till bion! Ska bli så kul! Självklart blir det Coldplay i bilen dit, i alla fall om jag får bestämma, haha:P Dessutom blir det lite fest hemma på lördag. :) Träning på söndag ska väl också hinnas med. Annars får vi se vad som händer.

 

Ha en bra dag!

 

Kram Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0