Fredag!

Hej!

Sitter just nu och väntar på att Louise och Lisa ska sluta skolan. Jag ska först hämta Louise och så ska vi hem och äta lunch. Sen hämtar vi Lisa och så åker vi direkt till Kupolen. Ska kolla lite efter julklappar och äta middag där innan vi beger oss mot bion:) NEW MOON!!!!!!! Woho! Äntligen!!!:D

 

Lyssnar även på lite musik, har inte en enda Coldplay-låt med på listan!:O Bara Linkin Park, Muse, Beyoncé, The Killers och U2:) Men i bilen sitter dock en Coldplay-skiva, A rush of blood to the head:)

 

I går kväll bad jag Louise att väcka mig innan hon gick till skolan vid halv åtta. Min mobil dog så jag kunde inte ha nåt larm på och jag ville hinna plugga lite idag. Men såklart vaknade jag när mamma åkte hemifrån vid sex-halv sju:/ Sen när jag väl somnade om kom Louise och väckte mig efter typ fem minuter, haha. Sen när jag skulle äta frukost var mjölken slut så innan jag kunde äta var jag tvungen att åka och köpa mjölk (ja, jag måste ha mjölk till frukost). Haha fail. ;P Jag har lagat mina strumpbyxor också. Det blev i alla fall bra, tror jag:P

 

Ett par bilder från förra helgen:


Louise på Engel


Haha


Louise och Lisa gör en spotify-lista:D


Kvällens outfit:)


Denise, jag och Lisa:)


Jag och Eri:)


Söndagkväll hos Lisa...

Ha det bra:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0