Coldplay

Som det Coldplay-fan jag är måste jag bara tipsa om deras livealbum "LeftRightLeftRightLeft" som spelades in från en konsert i Paris tidigare i höstas. Själv tycker jag mest om Fix You, den är heeelt underbar! Men såklart är alla låtar bra! Albumet är en hyllning till deras fans och finns att ladda ner här: http://www.coldplay.com/lrlrl/lr.html

Är ganska depp för att jag ska åka tillbaka till Karlstad imorgon. I fredags dansade jag runt i köket och var allmänt lycklig över att vara hemma. Jag har haft en underbar helg. Men idag har det varit en riktigt grå novembersöndag. Det är bara lite grå medeltidsmat som fattas. Och dessutom måste jag gå upp typ klockan 4.50 imorgon:( Tåget går kl 06.00...

Nu ska jag nog stänga ner datorn för idag och hitta på nåt annat en liten stund innan jag ska sova. Blir nog inte många timmars sömn inatt eftersom jag sov till typ 11 imorse, så det dröjer nog ett tag innan jag kan somna. Nybyggarna finns ju att läsa:)

Godnattkramar från Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0