Lamm, hästar och varg

Hej hå!

Idag har vi varit hos kusiner i Forstäppan och hälsat på. Jag körde dit, lite småläskigt, det är typ snöstorm här och på vägen låg typ en dm lössnö hela vägen, det tog mer än dubbelt så lång tid än vanligt att komma fram:P Vi åt mat och fikade och Annie och hennes kompis Tora var ute och red och sen innan vi åkte hem kollade vi på lamm som var ett dygn gamla! Så sjuuuukt söta! Sen åkte vi hem och på vägen ungefär vid Norrvik såg vi en VARG (:D) på vägen!!:D Det var inte alls ett bra ställe att stanna på så vi åkte vidare direkt, men gud vad coolt det var! Nu har jag sett både en vild varg och vilda lodjur (i sjuan såg jag och mamma 3 lodjur, en mamma och två ungar, alldeles innan vi kom hem hit, typ 500 m hemifrån). Vi ringde till moster och de skyndade sig att ta in hästarna.

Denise har nu skickat Spotify-invite till mig så nu sitter jag och lyssnar på massa musik:)

Kramar Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0