Nostalgi - fjällen

Om exakt en vecka åker vi till Vemdalen. Här är lite fjällnostalgi från alla fjällsemestrar vi varit på, i stort sett varje år!
 
Lisa, jag, ööh resten x) i Sälen
 
Lisa, Louise, jag :D
 
Ajje, jag, Louise äter våffla :D Funäsdalen I think.
 
Jag, Tänndalen
 
Jag igen
 
Ajje, pappa, Ted, Bettan, Louise, mamma
 
Jag, Louise och Ajje brukade alltid hitta på ett uppträdande under veckan som vi sen spelade upp. Här tror jag vi har ett "sportrepotage", potatisrace hahaha xD
 
Idre
 
Vasaloppsspåret
 
Kallt i Trysil?
 
Hääärligt!!!
 
Jag, Louise, mamma
 
Jag, Louise och Ajje utanför stugan
 
Lisa, Louise och jag :)
 
Grooop :D
 
Lilla jag :)
 
Familj :) Vemdalen tror jag, 2000 eller 2001
 
Jag :) Tänndalen -96 eller -97
 
Mamma och jag
 
Fika i Nopikoski, såklart!
 
Bus, Tänndalen -97
 
Grop igen. Ted, Ajje, Bettan, Petter, kusin Joakim. Minns fortfarande stället där vi alltid hade gropen i Tänndalen :)
 

En vecka kvar som sagt! Mamma fixade stugan en extra natt idag, så vi åker upp redan på onsdag kväll! :D

Kommentarer
Postat av: mor

Hej och hå, en del likheter andra inte ex gropar finns inte längre. Solen skiner, skidorna slinter, backarna och längdspåren demsamma. En del utstyrsel använder vi fortfarande andra inte. Numera går vi på afterski.:) Häääärligt med dagar i fjällen.

2013-03-24 @ 18:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0