Turné 2012

Här är det kentlåtar som jag blev gladast att få höra under årets turné! (Utan inbördes ordning.)
 
  • Mannen i den vita hatten (16 år senare) - Av någon anledning hade jag fått för mig att de inte skulle spela den. Så jag blev otroligt glad när de gjorde det. Bästa låten ju!
  • Kevlarsjäl - Ja, hur fin är inte den liksom!?
  • Celsius - Den var väldigt fin live.
  • Slutsats - Kul att höra en gammal låt som dessutom är b-sida. Väldigt fin version av låten var det också. Extra skoj eftersom Peace & Love var enda gången de spelade den!
  • Berg & Dalvana - Så fint det var att höra Jocke sjunga "Jag älskar dig". Inte så vanligt. Och otroligt bra låt också. En av de jag på förhand hade hoppats att få höra.
  • Ruta 1 - Bästa låten på nya skivan!
  • VinterNoll2 - Vet inte vad jag ska skriva för kommentar till den. Kul att höra bara :)
  • Utan dina andetag / Det finns inga ord - Två fina låtar som desstom passar bra ihop. Och. Minne från 2010!
  • Klåparen - Var ett tag bästa låten någonsin, fortfarande en av de bästa och så oootroligt fin!
Som ni kanske märker är det mest "ovanliga" låtar med på listan. Anledningen är nog för att det är låtar man inte förväntar sig att får höra, därför blir det extra kul när de spelar dem. Men, såklart, blev jag glad över att få höra alla låtar. Att bara vara på kentkonsert är ju som att vara i himlen ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0