Torsdag

Idag känns som en sån där dag då jag inte har någonting alls att skriva. Har inte gjort så mycket heller. Låg och läste ganska länge imorse, sen har jag bara suttit lite här, gått runt lite, pratat i telefon ^^ Ska snart iväg och träna lite, gött. Fast det regnar ute idag med, så längtar inte direkt efter att gå ut. Träningen igår gick himla bra måste jag säga. Skön känsla det där, när man känner att man kan ta i extra mycket :) Så det bränner i benen ^^ (Tack Jessica, haha)

Och så finns det vissa saker jag längtar ruskigt mycket efter. Saker jag saknar och längtar efter ännu mer när jag tänker på det, men som jag ändå inte kan låta bli att tänka på. Var bara tvungen att skriva det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0