Cool grej

En läskig sak som hände idag. När jag vaknade imorse, vid nio ungefär, började jag tänka på sommaren 2010 när vi var i Samfalla, Göteborg och Liseberg (och jag och Lisa åkte Balder:O). Hur himla bra vecka det var och så. Nu när jag loggade in på blogg.se hade jag fått en kommentar från någon (som är född i ett grannhus) som googlat på Samfalla, hamnade på min blogg och kände igen huset. Fick kommentaren vid nio imorse. :O Jösses! (Lisa, jag skickar det till dig, antar att din lilla mor vill se det ^^). Han skrev Lisas mammas flicknamn och nämnde Ludvika och alltså... Coolt :P

Samfalla, sommar 2010



Utflykt till Sjötorp



Utflykt till Vassbacken (jag är liksom typ bäst på minigolf, eller inte xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0