Fullt upp

Sen jag kom hem i fredags har jag haft fullt upp!

På fredagen kom jag hem kvart över fem. Var bara hem och vände, åkte till farmor för att ta in hennes post och sen handlade jag. Hemma blev det stressigt. Jag var hemma tio över sex och klockan sju skulle Lisa komma hem till oss. Innan dess skulle vi hinna göra en köttfärspaj, baka kladdkaka och laga mat till kvällen. Men vi hann! Men stressigt var det och det såg ut som ett bombnedslag i köket xD Men sedan åt vi middag, jag och Louise tacos och Lisa pizza, och sen blev det film. En som vi sett hur många gånger som helst, men var ett tag sen sist ^^

På lördagen var jag, Louise och Lisa i Romme. Lisas julklapp från oss. Ska skriva mer om det senare. Var helt awesome dag!!

Idag har jag varit själv hemma, Louise har jobbat och mamma och pappa är i Stockholm. Har kollat på skidor, dammsugit, tagit hand om disk från helgen (bombnedslaget är nästan helt undanröjt nu, haha), suttit på balkongen och läst i solen (niiiiiice) (älskar våren!!!!), kollat på skidskytte och njutit av de svenska medaljerna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0