Kompisfika :)

Idag har jag fikat med Denise på stan. Vi hade massor att prata om, inte setts på länge, Denise har varit i USA och jag har varit i Hässleholm, haha. Det var mycket trevligt och Engels kladdkaka var idag extra kladdig och god. Jag råkade dock försova mig lite. Gick och la mig igår efter tolv efter att OS var slut. Den senaste tiden har jag vaknat före åtta varje dag och inte kunnat somna om. Jag tänkte att inga problem att jag vaknar innan tolv, när vi skulle ses. Vaknade halv åtta, men på nåt sätt somnade jag om. Ända till halv elva, haha. Cyklade ner på stan. När jag kommit ner för halva backen började det regna. Lagom kul...
 
Jag har dessutom hunnit med att börja packa idag. Inte lätt att veta vad man ska ta med sig! Har hämtat ut tågbiljetter också. Nu drar jag snart igen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0