Idre dag 2 - Städjans topp

Strax före elva på fredagsmorgonen började vi vår vandring upp mot fjälltoppen. Jag har hundra miljoner (nåja) bilder från den här dagen, blir ett urval här, annars får jag sitta här hela dagen. Det är lika bra jag lägger upp bilderna direkt, finns inte så mycket att säga. Bilderna får tala för sig själva :)
 
Stigen var bitvis väldigt stenig...
 
...och rotig.
 
 
Vila vid några stora stenar. Det var brant och vi fick vila ofta. Nästa gång blev vid granen några meter upp!
 
Jag fick Louise att ta ett par bilder i alla fall.
 
Brant!
 
 
 
Här har vi kommit upp på kammen. Där fikade vi innan vi fortsatte.
  
 
On the top!
 
Jag på toppröset!
 
 
Nipfjället
 
  
 
:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Inte det lättaste att ta sig ner här.
 

 
Ser ut som en kamel ^^
 

Tillbaka nere i skogen
 

 

Efter duschen fick jag syn på detta utanför fönstret
 

Och sen detta. Öööh...
 

 

 

Kommentarer
Postat av: Marcus

Renen på den nedre bilden, den renen som står på verandan, ser ut som en prydnadsren, hahahaha. Coolt! :D

2012-08-28 @ 15:43:18
Postat av: mor

Jag var iaf först! Det är oooooootroligt fint i fjällen.

2012-08-30 @ 18:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0