Fredagsnöje

Idag har jag varit och fikat på stan med Denise och Karro! Det var trevligt. Var ju rätt längesen man såg Karro, vi mötes i och för sig en kortis på Kopparbergs marknad, men innan dess var liksom när vi hade grillkväll i somras! Senast jag såg Eri var då också :O Men idag har vi i alla fall blivit bjudna på inflyttningsmiddag (?) hos Denise :D Så då ses vi i alla fall allihopa!

Innan fikat tog Denise lite bilder på mig. Hon hade köpt nya grejer till kameran som hon ville prova. Vi tänkte vara ute först, men det var för kallt xD Hon tog några med min kamera också. Kan visa sen om ni är snälla ;)

Snart är det fredagsmys! Jag ska kolla på Skavlan ikväll hade jag tänkt. Melissa Horn, Björn Ferry och Terjei Bö (norsk skidskytt) med flera ska dit! Sen går det en film typ klockan tolv som verkade bra, men den orkar man nog inte kolla på haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0