Det blir aldrig som man tänkt sig

Jag hade bestämt att jag skulle plugga idag när jag kom hem från skolan. Men det har inte blivit av. Jag kom hem halv fem och då var jag tvungen att åka och handla. Kom hem en timme senare och började med maten direkt innan jag skulle hinna svälta ihjäl. Efter det har jag diskat och så. Nu är jag hungrig igen och ska fixa fika och sen sova. Är sjukt trött. Kunde inte somna igår kväll fast jag var trött och gick upp strax efter fem imorse. Visserligen sov jag en stund på tåget men ja, det hjälpte inte så mycket, gjorde bara att jag fick sjukt ont i nacken! :S

Imorgon är det i alla fall plugg som gäller, "ledig" från skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0