Ingen vila, ingen rast

Idag har väl kanske inte varit en kanondag. Var ledig hela förmiddagen. Då satt jag och pluggade lite och löste sudoku (kunde inte låta bli när boken låg på bordet). Och så lyssnade jag på radio. Det var en intervju med Håkan Hellström på P3 Populär i förmiddags. Så underbart! Hihi, Håkan är så söt. Och jag älskar göteborgska. Måste nog flytta dit ^^ Om ni vill lyssna på intervjun kan ni göra det här!

Sen lagade jag mat och åt. Sen gick jag till skolan. Jag trodde att vi började kvart över två, så jag kom till skolan vid två. Jag gick till klassrummet där vi skulle vara och där utanför satt Kristina. Hon sa typ "kommer du också tidigt?" Jag kollade på klockan och typ "ja.. jo..." Jag satte mig där och vi pratade lite. När klockan var typ 13 över frågade jag vart allt folk var. Det hade inte kommit några fler. Kristina bara "Men vi börjar ju om en timme!" Haha, vi började alltså kvart över tre och inte kvart över två. Fail. Men vi satt och pluggade i alla fall, så ingen tid gick förlorad för det:P

Nu på kvällen har jag gjort massa tråkiga saker men ändå sånt som man måste göra. Typ diskat, dammsugit (hade skjutit upp det alldeles för länge. Det är så himla jobbigt ju. Hade säkert gjort det tidigare om jag hade haft dammsugaren i mitt rum, men den får inte plats här så jag måste gå ner i källaren och hämta den), betalat räkningar... Och duschat. Fast det var rätt skönt :)

Nu ska jag skriva ut vårat arbete och läsa lite på det. Och sen ska jag packa för resan hem. Måste ta med mig allt till skolan imorgon eftersom jag måste åka direkt därifrån för att hinna med tåget. Drygt.

Ingen vila, ingen rast!
Kent – Verkligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0