Måndag

Hejsan alla!

Nu var det ett tag sen. Sedan sist har jag hunnit med en helg hemma i Ludvika. Jag har åkt skidor (ramlade och fick blåmärke på rumpan xD Skidorna hade uppenbarligen bättre glid än jag väntat mig xD), ätit våffla på serveringen i Ljungåsen (mums!), bastat, pluggat, tränat Step och pluggat lite mer och sen kollat på Solsidan såklart. Det var trevligt att komma hem lite :)

Idag har jag varit i skolan och frossat i kakor på eftermiddagen. Både Mediha och Kristina hade med sig kakor idag så vi (eller i alla fall jag) sockerchockade min kropp! :O Imorgon skulle Sofia ta med sig fika också, oj oj oj...

Nyss har jag sökt en massa sommarjobb över hela Dalarna typ. Haha. Typ Ludvika, Leksand och Älvdalen och allt vad det var xD

Snart dags att sova med tanke på att jag gick upp så tidigt imorse. Jag är typ trött på alla sätt man kan vara trött på. Trött i huvudet av en hel dag i skolan. Trött för att jag gick upp tidigt. Trött i kroppen och träningsvärk i hela benen typ (först från skidåkningen i lördags, sen från träningen igår (hade inte tränat sen 19 december... Oops...)).

Svar på mammas kommentar: Ja, jag tog med mig skorna hit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0