Freeedag!

Idag har jag varit i skolan på förmiddagen och haft föreläsning. Sen hade vi lunch och efter det ett möte med gruppen i grupparbetet vi gör i marknadsföring.

När jag kom hem vid halv två la jag mig på sängen i solen och lyssnade på musik. Så himla skönt! Nu, medan jag väntar på att Lisa ska komma hit, pluggar jag lite. Läser en rapport på 88 sidor om den svenska daligvaruhandeln. Typ till grupparbetet. Snart ska jag gå ett snabbt varv med dammsugaren också. Om jag hinner blir det väl lite externredovisningsplugg också och sen laga typ lyxmiddag^^

En granne började just spela väldigt hög musik. Suck... Jag måste ju ha väldigt tyst om jag ska kunna plugga, så detta var ju väldigt lägligt xD

Aja, ska försöka fortsätta läsa den extremt intressanta rapporten nu!


Sooooool :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0