Lista

Heter: Malin
Bor: Ludvika
Musiksmak: Lyssnar mest på Kent, men även Coldplay, Håkan Hellström, Muse, Dixie Chicks och lite annat smått och gott
Skostorlek: 37 eller 38
Civil status: Singel
Läser: Helst kärleksromaner...
Yrke: Arbetslös.
Äter: Mammas mat är den bästa!
Dricker: Mjölk oftast
Tobak: Har aldrig testat och kommer aldrig att göra
Sport?: Tränar Bodystep och Core, men det är väl ingen sport egentligen?
Julgran: Ja på jul ska det var en gran! En riktig ska det vara.
Vuxenhet: Olika från dag till dag, haha
Var vill du bo?: I framtiden vet jag inte, just nu har jag det bra här.
Har du syskon?: En syster
Nuvarande hårfärg?: Min naturliga
Riktiga hårfärg?: Blont
Ögonfärg?: Blå
Längd: 171 cm

Vad önskar du dig mest i hela världen?: Jag vet inte. Att aldrig bli ensam kanske? Att det inte händer de jag älskar något hemskt.
Vad dricker du för kaffe?: Inget alls.
Vill du ha barn?: Ja
Kan du sjunga?: Ja och jag gör det mycket och gärna :-)
Är du rädd för döden?: Aaa
Är du pinsam på fyllan?: Dricker nog aldrig så mycket, jag har inte varit med om det än i alla fall...
Är du blyg?: Ja

Har du bra betyg?: Ja det tycker jag.
Är du svartsjuk?: Avundsjuk ibland kanske, men inte svartsjuk
Favoritskådespelare?: vet inte...
Favoritskolämne: Tyckte om geografi och historia
Favoritbok: Om jag bara får välja en väljer jag En flicka som kallas Alice av Kristin Hannah

Favoritlåt: Just nu: Mannen i den vita hatten-Kent, Paradise-Coldplay
Favoritalbum: Just nu: Röd och Hagnesta Hill
Favoritprogram på tv just nu: Gillar Berg flyttar in. Och ett program jag alltid kollat på ända sen jag var liten är Mitt i naturen.
Personlighet: Svår fråga...
Skönhetsideal: Jag är bra som jag är.
Religion: Icke troende kristen (kan man vara det?)
Land: Sverige, Italien, England

Badkar eller dusch?: Dusch
Telefon eller MSN?: Telefon
Om du vinner på lotto, vad gör du?: Reser någonstans.
Favoritinstrument: Gitarr tror jag. Skulle vilja kunna spela, men har inte tillräckligt med tålamod för att lära mig känns det som :/
Hur röstade du i förra valet? Rödgrönt
Te: Tycker inte om te...
Alkoholkonsumtion: Inte så mycket, men ska jag dansa vill jag helst ha nåt...
Pryl som hjälper dig i din vardag: datorn...
Kläder: Gillar jeans och stickade koftor just nu, och klänningar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0