Skola, vår och radio

Idag har jag varit i skolan mellan 9 och 4. Jobbigt! Jag är helt slut xD Idag började den sista delkursen, organisation. Blir nog bra det här. Den verkar i alla fall bättre än ekonomistyrningen som jag inte förstod mycket av igår. Ekonomistyrningsboken är dessutom jättetråkig. Med betoning på jätte... Då är den andra bättre.

Imorgon är ledig dag, vilket uppskattas eftersom jag har varit jättetrött hela dagen idag också. Ska ta sovmorgon imorgon! Sen ska jag tvätta (har slut på strumpor!) och plugga lite. Och vila och bli pigg!

På rasten idag satt vi ute och det var rätt skönt. Soligt och ganska varmt. Henrik köpte glass :D Det är så himla härligt att våren är här!

Kul att jag haft denna låt på hjärnan hela dagen också... Petter – Baksmälla Woho... Tycker verkligen om att lyssna på radio på mornarna ibland. Speciellt när de spelar superbra (ironi) låtar som sitter kvar i hjärnan hela dagen! Suck. Det ska dock bli intressant på fredag för då är Erik Hassle gäst i Morgonpasset. Blir troligtvis en hel del snack om samarbetet med Jocke och Martin :) Lite kul text i infon...: "Fredag 8/4 Ja! Det är finfredag och vi firar det med att bjuda in en gammal kär vän som vi längtat efter - nämligen Erik Hassle! Erik har kommit hem från sin tid i London och hängt en del med de ljusskygga killarna i KENT."

Nu ska jag diska! Jihoo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0