Explosion!

Alltså! Antalet besökare har typ exploderat idag! :O Med mina mått mätt alltså ^^ Och det är lika med 22 unika (4 fler än det varit innan) och över 70 sidvisningar! Haha. Storbloggare, javisst! :P Tack för alla kommentarer också :)

Planet Earth var så himla vackert idag också. För er som inte vet är det en naturserie som BBC gjorde 2006. Den visades i Sverige för 2-3 år sedan. Den är på totalt 10 timmar och 45 minuter. Jag har nu sett 3 timmar av dem, mycket kvar alltså! :)

Nu lyssnar jag på mina favoriter igen (den enda spellistan jag lyssnar på just nu, det är väl ändå ganska sjukt?) och är hyyypertrött. Ska nog sova snart. Om jag kan förmå mig att stänga av denna braiga musik... :P

Godnatt!

Favoritpöjkar! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0