Städat

Nu finns det inte en millimeter av min 24 kvm "stora" lägenhet som undgått min dammtrasa! Till och med jag är städad (har precis duschat :P) Sedan klockan halv tio imorse har jag hunnit:

Vädra lakanen
Plocka undan allt rämmil som låg här och var i hela lägenheten
Kastat en del grejer (mest gamla papper :P)
Bäddat
Torkat alla väggar
Gjort rent hela badrummet
Dammat
Lagat mat
Ätit
Diskat
Plockat ut allt ur köksskåpen och torkat rent
Gjort en rejäl rengöring av spis och diskbänk
Dammsugit
Torkat golven
Duschat
Lyssnat på 4 Kent-album

Det som återstår nu är att tvätta fönstrena och byta gardiner, men det tar vi imorgon :) Även tvättkorgen svämmar över, men det får också bli en annan dag. Nån måtta får det väl vara! Fick precis sms från Louise att de är på väg nu :D

Såhär såg det ut imorse:





+ en massa damm som inte syns :P (och det är väl tur... :P)

Lunchpaus ^^:


Färdit:




Den som kommer och säger att det inte är rent åker på en propp! ^^

Kommentarer
Postat av: mor

har varit i den mest välstädade studentlägenheten i Karlstad säkert i hela Sverige. :-)

2010-10-10 @ 21:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0