Onsdag

Lysmasken igår var kul. Gick med mamma och pappa :) Vi gick tipspromenaden och träffade lite känt folk. Bland annat Ajje som stod och serverade soppa med HR. Pratade en stund och åt soppan som var jättegod :) Sen träffade vi kusin också :) Säkert mötte man fler som man kände, men eftersom det är mörkt så ser man ju ingenting :P Det var rätt kallt också. Jag hade mössa och tjocka vantar för första gången denna höst och ändå frös jag jättemycket! Haha.

Och jag har fortfarande inte bestämt om jag ska åka tillbaka idag eller imorgon till Karlstad. Känns ju bra.. Haha.

Nu tror jag att jag ska plugga lite. Orkade inte igår. Jag går omkring med en stor orosklump i magen just nu, men uppgiften måste göras. Så är det bara, och det blir antagligen inte bättre för att jag skjuter upp den...

Så vi får höras senare helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0