Kommer inte på nån bra rubrik :P

Nu är jag hemma och har duschat och mobilen fungerar som den ska igen. Jag gick hem från stan och det var riktigt skönt :) Haha, när jag stod och väntade på bussen ner till stan började helt plötsligt en "tant" (ca 50 år kanske) att prata med mig. Och hon verkade tro att jag var värsta gammal och bara "för 15 år sedan tyckte vi att det var science fiction med teknik och så, Eller hur? Och nu är allt teknik..." Jag ba "mmmm..." haha. Hur ska jag kunna veta det liksom? Jag var 5 år för 15 år sedan :P

När jag satt på bussen kom låten M på min mp3. Jag fick bita rätt hårt i tungan för att inte börja gråta (grina på bussen liksom?!). Att leta efter en glad Kent-låt är väl ungefär som att leta efter en nål i en höstack (nåja...) men M tar ändå priset för sorgligaste låtan! I alla fall just nu.



Nu håller jag på att tvätta och ska börja med maten nu också. När jag har ätit ska jag plugga lite innan jag sätter mig framför tvn.

Och just ja! Idag kommer Lisa hem från Italia! :D Wiie :) Visserligen är jag inte hemma så jag kan träffa henne, men på något konstigt sätt blir saknaden att kännas större när det skiljer 2,5 timmar med flyg än 2,5 timmar med bil...

Jaja, här är ett par bilder från promenaden:




Kommentarer
Postat av: Lisa

Japp, Lisa är hemma! :D Med världens lock för öronen och en förkylning IGEN.... :/ haha blev typ sjuk på planet ner xD menmen har varit bra ändå, hade iaf inte feber! Milanoooo (Y)

2010-10-26 @ 18:00:52
URL: http://albol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0