Helgen

i fredags åkte jag alltså tåg hem igen. Tänkte plugga på tåget, men jag hann bara läsa ett par sidor innan jag somnade haha. När jag kom hem åt vi mat och kollade på Idol :)

Igår var jag jätteseg, typ. Hade inte gjort mig iordning förren klockan ett, haha. Då kom farmor hit och vi åt lunch. Sen var vi till mormor och morfars grav och tände ett ljus ♥ När vi kom hem igen började vi leta igenom utklädningslådor och grejs efter nåt att ha på oss till kvällen och mamma sydde en kjol av en gardin (Y) Sen spelade vi lite i spelrummet innan vi gjorde oss iordning, åt mat och åkte ner till Lisa. Där var det förfest och skoj :D Senare drog vi vidare till Solo också. Vid kvart över ett orkade jag och Louise inte vara kvar längre (var typ så himla mycket folk så det blev typ kaos och jobbigt :O) så vi gick till mamma och pappa som var på fest hos kompisar i stan och de beställde taxi hem, så vi slapp gå som vi tänkt först :) Gick och la oss vid tre typ.

 

Imorse väckte mamma mig redan vid tio. Jag ville sova mer ju! :( Haha. Men jag har i alla fall pluggat idag på förmiddagen och sen gick jag och Louise och hämtade bilen hos Lisa :) Vi stannade kvar en stund men sen ringde mamma och sa att vi var tvungna att komma hem för de hade ingen nyckel och kunde inte komma in, haha. Och ingen telefon hade de heller tydligen för de hade fått gå in till grannen och ringa :P

 

Nu ska vi snart äta lunch och om ett par timmar är det träning :)

 

(Bilder och sånt kommer sen, tror jag :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0