God morgoooon!

Ännu en härlig måndag! Eller kanske inte. Men den började rätt bra i alla fall. Jag loggade in på It´s learning (skolgrejs) och såg att vi fått kommentarer på senaste uppgiften. Jag var närstan helt säker på att jag skulle få komplettera (det kändes så, för det var så himla svårt och så...) så jag vågade knappt kolla. Men det visade sig att jag klarade det galant. Så nu är jag glad, en liten stund i alla fall, haha.

Nu på förmiddagen ska jag plugga (föreläsningarna jag ska kolla på håller på att ladda nu, tar typ hundra år :S), sen ska jag steka lite pannkakor innan jag åker ner till stan där jag har massor med ärenden. Jag ska till biblioteket, Apoteket, Systemet (höhö), handla mat (passar på när jag ändå är på stan), försöka hitta nånstans där jag kan lämna in mina stövlar som behöver klackas om och en liten kul grej till. Kommer ta hela eftermiddagen!

Well, dags att köra igång då!

Vi hörs senare.

Klarälven för ungefär ett år sedan. Lika grått ute idag, woho...


Kommentarer
Postat av: mor

bra jobbat :)

2010-11-15 @ 19:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0