Rubrik

Nu är jag hemma från Lisa. Vi har spelat Let´s Dance och pratat en massa. Det var mys!

Det trillar in fler och fler bilder från Denise från igår. Jag är riktigt nöjd faktiskt. Det var helt klart värt de där kalla timmarna. Som vi sa "Vad gör man inte för att få bra bilder?" ^^

Har även en massa bilder från i fredags. Många är rätt störda och går inte alls att visa, men de som är hyfsade kommer att komma på facebook senare i veckan. Kanske lägger upp någon här också:)

Nu ska jag snart sova. KLockan ringer ju 04.45 imorgon. Skräck. Jag vill inte!

Kommentarer
Postat av: Louise

Får man se någon av bilderna som Denise tog då? (svara i ett mejl eller på min blogg :P)

2010-05-03 @ 18:19:35
URL: http://loist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0