Regn

Hej alla!

Det har varit lite dålig uppdatering de senaste dagarna. Som vanligt när jag är hemma har jag fullt upp. Jag kom hem i tisdags kväll. Var hemma i typ fem minuter medans jag slängde ner lite grejer i en påse och åkte sen ner till Lisa. Där fick jag lite mat och sen kollade vi på film. Allt för min syster eller My sister´s keeper. Den var jättebra! Se den!

 

I onsdags gick vi upp rätt tidigt eftersom Lisa skulle till skolan (Louise var också ledig). När hon gick dit gick jag och Louise hem. Sen tog vi en tur till skogen och fotade lite:) På kvällen åkte vi till Lisa igen. Hade lite party hos henne först och sen åkte vi ner till stan och gick på Underbar. Det var underbart ;) Med tanke på hur vi dansade behöver vi nog inte träna på flera veckor!;) Underbar får bättre betyg än Solo av oss :D När vi skulle åka hem var det spöregn. Verkligen spöregn! Så mycket har det nog inte regnat sen översvämmningarna i somras!:P Hela gatorna var som en stor vattenpöl, haha. Vi fick oss en rejäl dusch på väg till bilen. När vi kom hem till Lisa igen åt vi lite nattmat och sen gick vi och la oss.

På torsdag morgon vaknade jag långt tidigare än de andra två sömntutorna så jag gick runt lite och gjorde typ ingenting xD Vid tolv vaknade de äntligen (ville inte väcka dem för då får man sig antagligen en rejäl utskällning:P) och då åt vi frukost och var hur trötta som helst. Haha. Åkte hem vid tre. Annars gjorde jag ingenting igår. Deppdag. Tur att det spöregnade hela dagen för då kan ingen klaga på att man sitter inne och deppar hela dagen.

Idag har jag varit och klippt mig :)

Bilder från de senaste dagarna kanske kommer sen, vi får se.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0