Sommarlistan

1. Ditt favoritställe på sommaren?
Hmm, svårt. En härlig strand, typ Brunnsvik. Eller Samfalla kanske! ;)

2. Hur spenderar du helst den perfekta sommardagen?
På en strand med bästa vänner, jordgubbar, musik och lite sånt.

3. Vad lägger du helst på grillen?
En fläskkotlett med en mumsig marinad och tomater :) Nu blev jag hungrig!

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
Mest ta det lugnt. Utom om två veckor för då ska jag på Peace & Love och det ska bli så grymt jävla kul! :D Annars, en strand är aldrig fel som sagt.

5. Dina bästa sommarfärger?
Hallonrött! :) Vitt, turkos..

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
Midsommar! Och sjöar. Och regn :P

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
Det finns så himla många! Många födelsedagar som jag  kommer ihåg. Semestrar. Kan omöjligt välja ett minne!

8. Havet, sjön eller poolen?
Havet. Men eftersom vi bor så långt från havet får man oftast nöja sig med sjön, men den är inte så tokig den heller ;)

9. Vad väljer du i glassbaren?
Jordgubbs-, hallon- eller chokladsmak helst :)

10. Vart går din drömsemester?
Vet inte. Vill hemskt gärna åka till Island! Sen vill jag åka till Grekland och till en sån där paradisstrand nånstans i Sydostasien!

 


Gotland, sommar 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0