Louises student

Ute på skolgården väntade vi på att Louise skulle komma ut :)


Hon är min syster. Bara min. <3

 


Bästisarna :)


Jag och Louise i ett nötskal ;)


Båda studenterna, syster Louise och kusin Petter


Louise på flaket :D


Öppnar champagne ;)


Äter middag


Öppnar paket :)


Öppnar största paketet...

Wiiie :D

 


Tårta :) Mamma hade gjort en lika fin tårta som förra året. Min såg ut som en studentmössa :)


När Louise hade åkt på klassfest åkte de flesta hem, men Lisa stannade kvar och förfestade med mig innan vi drog ut till Trädgården. De flesta bilder därifrån är helt störda, men jag kan väl bjuda på en som är någorlunda normal :P ...





Grattis Louise!



(Fler bilder på FB om en stund :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0