Festen

Är hemma nu.

Jag bytte om, kletade på lite mascara och sprutade på lite parfym (allt annat smink är i Ludvika...) och sen gick jag hem till Emilia. Var en stund i hennes lägenhet som var väldigt fin:) Efter ett tag kom lite mer folk och då gick vi ut och satte oss på gräsmattan, pratade och hade trevligt (och drack lite också!;)). Nu skulle de vidare ner till stan, men jag var så himla trött så jag bestämde mig för att åka hem. Så jag ska äta en liten macka nu och sen sova.

Lite bilder kommer här:


Väldigt vacker bild, haha, men här är vi i alla fall allihopa som var med (utom jag då, haha) :)
Linnéa x2, Jessica, Lisa, Linda, Patricia, Emilia, Madeleine, Pierre, Victor, Markus och Alexander


Patricia och Emilia (med tomt glas såklart:P) :) Fick även smaka ett väldigt gott vin av Patricia, det måste jag köpa sen, om ett par veckor! Det smakade typ saft ;D


Toker Madeleine :)


Me and Emilia på glatt humör :D

Nu ska jag sova som sagt. Imorgon är sista skoldagen innan sommaren! Wiiieie :D

 

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0