Haha

Det var riktigt skönt att vara ute idag (var ju ner på stan och gick hem, vilket är typ 4 km) eftersom jag inte varit utanför husets väggar sen nyårsafton. Det måste ju vara nåt slags rekord (utom kanske när jag varit sjuk)! Promenaden tog i alla fall ca 50 min och i alla fall i början lyste solen:) Nice!

Planering för de sista dagarna på lovet (bara en vecka kvar nu, buhu...):

Tisdag (imorgon): Plugg

Onsdag: Vet ej, ta det lugnt:) Träna på kvällen

Torsdag: Romme med Louise, Lisa och Ajje (om det inte blir hur kallt som helst, internet säger -15, tvn -25...).
Fredag: Bowling förhoppningsvis och sova hos Lisa?
Lördag: Ta det lugnt
Söndag: Träning, packa...
+ att jag måste läsa ut Undergång... ca 180 sidor kvar nu *duktig*

Nu ska jag sova, godnatt alla:)


Kommentarer
Postat av: Louise

Meh minus 25 skräck

2010-01-04 @ 23:21:12
URL: http://loist.blogg.se/
Postat av: Lisa

Brrrrrr!!! :/ Haha aftonbladet säger minus 40 xD

2010-01-05 @ 11:46:57
URL: http://albol.blogg.se/
Postat av: ajje

men alla säger olika om temp på tors

2010-01-05 @ 18:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0