Dagen

Jag vaknade vid nio idag (eller jag hade väckarklockan på, annars hade jag väl sovit än...) och låg och läste en stund. När jag hade gjort mig iordning gick jag och handlade och hämtade ut ett paket.

När jag kom hem igen pluggade jag lite. Jag kommer aldrig förlåta mig själv för att jag inte klarade första duggan på den här kursen. Jag hade en poäng för lite och en av frågorna jag svarade fel på vet jag att jag kunde egentligen. Bara för att jag råkade blanda ihop alla principer... Jag VET att jag kunde det egentligen! GAH! Jaja, det är bara att snälla göra om alltihop på lördag och hoppas på att man blir godkänd.... Sen måste jag ju göra om den där jäkla ekonomin också:S

Sen åt jag lite lunch pch gick och tränade efter det:)

Nu är jag sjukt trött så jag tror inte jag går ut på festen ikväll. Jag kollar på tv en stund och går och lägger mig tidigt. Jag är ändå inte ett dugg festsugen. Jag får ha lite fredagsmys med mig själv. Tänkte kolla på På spåret... Förra veckan behövde jag inte kolla på hela själv, men det får jag göra idag:(

Nu ska jag snart göra iordning lite mat. Är hungrig nu igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0