Ludvika

Hej allihopa!

Nu är jag hemma i Ludvika!:D Kom hit igår kväll. Tågresan var segare än vanligt. Kändes som jag aldrig skulle komma hem. Men nu ska ni få höra, jag skojar inte om jag säger att det är EN METER snö här!:O Helt sjukt! Så mycket har det nog aldrig varit här under min livstid iaf.

Idag har jag ringt till Länsförsäkringar. Jag skrev ett mejl till dem tidiagre i veckan och det stod att de skulle ta hand om det senast nästkommade arbetsdag men jag hade fortfarande inte fått nåt svar så jag slog en pling till dem:P Jag hatar att prata i telefon med folk jag inte känner, men det gick bra:)

Nu ska jag och Louise snart ta bussen in till stan där vi ska träffa Lisa och fika på väldens bästa café, nämligen Engel!:) Ska bli hur najs som helst! De där lyckostarna har ju sportlov nu...! Fusk! Efter det kanske jag och Louise ska gå och simma. Vi får se, men det skulle vara kul. Jag har inte simmat på ett år (utom i sjön i somras då, men jag badade inte många gånger i somras, det var ju bara typ en månad som det var varmt:( Sista gången var på Gotland och det var liksom i början av juli...).

Sommarens sista dopp i Blå lagunen på norra Gotland.

Louise sitter i sitt rum och lyssnar på Coldplay! :) Jag är faktiskt rätt förvånad:P

Ha det gött, nu drar jag till bussen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0