Fredag

Hejsan!

Jag tog som sagt tåget till Ludvika idag på förmiddagen.





Kvart över ett kom mamma och hämtade mig på stationen och sen lagade hon lunch till mig. Det är bland det bästa när man kommer hem, man slipper laga mat själv:P När jag hade ätit gick jag ut på promenad. Jag var ute i mer än en timme och gick och när jag kom hem klättrade jag upp på carportstaket och skottade bort den halvmeter snö som låg där. Taket är ganska stort så det tog närmare två timmar! Som tur var ramlade jag inte ner, men å andra sidan gör det nog inte så ont att landa i en halvmeter snö;)









När jag var klar uppe på taket hoppade jag ner och skottade av hela uppfarten också. När jag var klar med allt var det mörkt ute. Jag gick in och duschade och nu har jag, mamma och pappa ätit middag och sitter och kollar på skidor. Louise är på klassfest ikväll. Nyss spräcktes ett en värmeljushållare:O



Varför spiller man alltid när man har vita kläder men aldrig annars?


Mycket snö! :O :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0