Ensam

Igår kom jag hem till Ludvika. Imorse åkte hela resten av familjen till Piteå och kommer inte hem förren på lördag kväll. Så jag är ensam i alla fall. Men jag är hembjuden till Lisa på middag imorgon och fredagsmys på fredag och på fredag ska jag även hem till farmor och äta lunch. Förutom när jag är bortbjuden ska jag plugga, plugga och plugga. Vill inte ha en massa att behöva plugga på julafton så...:P

Idag var jag ner en sväng på stan för att lämna tillbaka en bok till biblioteket. Då hade brandlarmet gått i gallerian. Om man vill överdriva kan man säga att jag höll på att blir överkörd av brandbilen. Om man vill hålla sig till sanningen kan man säga att jag skulle gå över vägen men stod lugnt vid vägkanten och väntade till brandbilen kört förbi. Det konstiga var att den kom från fel håll i förhållande till var brandstationen ligger. Och över hela stan låg en konstig dimma som luktade skumt. Huuaa vad var det??

Snart blir det lite mer plugg och ikväll ska jag kolla på ett avsnitt av Planet Earth igen, denna gång i studiesyfte!

Måste också berätta att jag fram till lördag kommer att gästblogga på systers musikblogg. Ta en kik om ni har lust :)


Piteå ligger låååångt bort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0