Måndag

Hejsan!

Var ett tag sen jag skrev. Men jag har haft fullt upp i helgen, har knappt suttit vid datorn en millisekund, skönt måste jag säga! Just nu sitter jag och läser inför seminariet imorgon. Mamma ringde för en halvtimme sen och frågade hur det var osv. Så frågade hon om det gått bra att läsa texten till seminariet. Då kom jag på att jag alldeles glömt bort det. Så jag sitter nu och läser en text på engelska (eller jag sitter och översätter på internet:P). Bättre sent än aldrig. Men jag vill helst bara sova. Har vart uppe sen kvart i fem imorse så jag är rätt trött... Jag har nu kommit igenom 8 av 20 sidor i alla fall.

En bild på dagens outfit kommer här:


Vi får se om jag har tid att uppdatera mer imorgon eller inte, men just nu är pluggandet prio ett.

Ha det bra så länge!!:)

Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0