6 mil

Lite skidtankar kommer här!
 
Alltså. Det är så himla roligt! Nu när jag har mycket bättre teknik än jag haft förut. Skidskolan förra året plus massor med tränning har verkligen gett resultat! Plus nya skidor och pjäxor som jag fick förra året. Och snygga kläder. Förut åkte jag kom en kratta typ, men nu går det liksom bra och då är det såklart mycket roligare!
 
Förra veckan åkte vi massor, tisdag, onsdag och torsdag kväll plus igår. Blev totalt nästan sex mil under veckan. Bra jobbat! :) Var så himla fint i Ljungåsen igår. Lagom varmt/kallt och soooool. Var nästan lite fjällkänsla i spåret :)
 
Jag vet att jag har en jätttefin bild därifrån (gammal) som troligtvis ligger på gamla datorn. Försökte hitta om jag laddat upp den här förut med orkade inte gå igenom hela arkivet. Vad jag ville säga med den var att mina favoritfärger just nu är vitt och himmelsblå. Får duga med att visa denna bilden för att illustrera, även om denna inte är lika solig och fin som den bilden jag letade efter.
 
 

Kommentarer
Postat av: Marcus

Nu kommer stafettvasan och kortvasan att gå som... ja, inte en dans eller på räls, men väl... i ett spår. :p

2015-02-12 @ 09:42:41
Postat av: mor

Heja heja och för att inte tala om idag, vilket väder, sol och vindstilla men lite isiga spår.

2015-02-14 @ 17:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0