Påsk i fjällen

En bättre påsk än den man får i fjällen går knappast att få enligt min mening. Jag tänkte väl mest låta bilderna tala för sig själva.
 
Lite påskfint i fönstret.
 
Dag ett var slalom i Ramundberget. Awesome var det!
 
 
Mittåkläppen :)
 
Jag och Louise avslutade dagen med några åk i Funäsdalsbacken.
 
På påskaftonen var jag och pappa på tur på fjället. Så när som på 350 meter eller nåt blev det tre mil.
 
 
 
 
Vid Malmbäcksstugan. Även kallad köttbullsstugan :D
 
 
 
 
 
Nåå helt sinnessjukt vackert ♥
 
 
 
 
Lunchpaus vid Våffelbruket. Där var vi även i somras, se bilder här.
 
 
 
När vi kom hem blev det pååååskmaaaaat!!
 

Påskdagen bjöd på slalom i Tänndalen, men då tog jag inga bilder.
 
Sista dagen åkte jag och pappa några kilometer längd innan vi åkte hemåt.
 
Bästa påsken. Saknar redan luften, tystnaden, storslagenheten och skönheten. Fjällen i mitt hjärta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0