Funäsdalen 5-10 augusti

Det blev ju lite fel ordning eftersom jag redan skrivit och visat bilder från när vi var i Funäs för några veckor sen. Men vi var där i somras också, hela lilla familjen :) Första gången som jag och Louise var där. Vi fixade iordning en massa i lägenheten och var ute och vandrade lite och så.
 
Vid Sandsjön på vägen upp.
 
Morgonfika ^^
 
Bruksvallarna
 
 
 
Utsikt från Stortrappåsen 940 m.ö.h.
 
 
 
 
 
Mittåkläppen från annorlunda vinkel.
 
I fjällen finns bara fina fikaställen ;)
 
 
Här nere har vi åkt skidor på vintern.
 
 
 
 
Anderssjöfallet (samma ställe som vi var på tidigare i höstas)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Våran altan :)
 
På väg till en våffelstuga som jag just nu inte kommer ihåg namnet på.
 
- Se upp för stupet.
- Vilket stuuuuuuuuuuuuuuuuuup.........
 
 
Långt därborta syns Sylarna till vänster och Helags till höger (tror jag?)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marcus

Underbar bildbomb!

2014-10-19 @ 21:19:07
Postat av: mor

Härliga fina sommarbilder. Åh varmt och skönt var den. Inga mygg!!!! Till dom som tror att det alltid är mygg i fjällen.

2014-10-22 @ 20:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0