Kent

Jag vet inte hur mycket jag får avslöja ännu, men jag har blivit intervjuad av radio. Om Kent. Programmet kommer att sändas i samband med deras albumsläpp den 30 april (!!!). Så, den 24 april i Musikguiden i P3 kan ni lyssna på mig. :)
 
Och appropå albumsläpp då. Gudars skymning! Känns som det var igår förra albumet kom. Att det redan gått två år känns helt overkligt. Det känns som att det var alldeles nyss jag satt här i soffan och kollade på den där presskonferensen på datorn. Att jag nyss höll i ksivan för första gången. Den där resan till Sörmland i slutet av april 2012 som jag liksom förknippar med låtarna...
 
Men nu kommer alltså nästa. Den första singeln, La Belle Epoque, släpps redan om en vecka, på onsdag 12 mars!!! Ska bli så spännande!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det bästa som finns <3

2014-03-26 @ 18:46:24
URL: http://rymdstorm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0