Skidåkning

Jomenvisst! I söndags var vi ute och åkte skidor minsann! Blev knappt 5 km för min del. Inte så mycket att hänga i julgranen kanske (för den är utslängd vi det här laget höhö) men spåren var ju inte jättebra med tanke på den endast dryga decimetern snö som det var. Samt att det var för kallt för att mina händer skulle tycka att det var kul :( Får sån där värk i dem bara jag sticker ut dem genom dörren om det är för kallt. Inte kul! I helgen ska vi dock till Säfsen så då hoppas jag att snömängden är något större, ett par grader varmare och att jag åker bra mycket längre! :)
 
Jag invigde dessutom mina nya skidkläder som jag fick när jag fyllde år i somras. Kände mig fiiin :) Måste bara köpa en ny mössa också som passar ihop med resten!
 
Last year (inte i de nya kläderna alltså)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0