OS

I fredags när jag kom hem från jobbet så hann jag vara hemma i typ 5 minuter innan det var OS-invigningen på tv. Sen satt vi hela lilla familjen som bor här och kollade på tv hela kvällen. Först invigningen, sen direkt när det var slut började  På Spåret och sen nyheter innan OS-magasin. 
 
På lördagen blev det en liten skidtur mellan OS-tävlingarna, uppe vid Björkås. Till och med så vi hade sol när vi var där. På söndagen var jag inne i garaget en sväng och målade på min byrå. Övrig tid under helgen tillbringades framför tvn. Och det var ju inte helt fel för det blev ju två medajler under helgen. Och i skrivande stund har det blivit två till (längtar typ till magasinet ikväll kan man säga!!!).
 
Haha, den här veckan är helt fullproppad av grejer jag ska göra. Igår var det skidskola. Det var segt i början för det regnade. Sämsta och tråkigaste vädret att åka skidor i. Det slutade efter ett tag så då blev det bättre... Snart ska jag till farmor, ska hjälpa henne att byta gardiner och sådär. Imorgon kväll blir det träning. Ska på stepen, typ hundra år sen senast :O På torsdag är det visst skidrea på Cykelcentrum. Vi har kommit på att mina skidor egentligen inte funkar så bra. Behöver nya. Mina är gamla och ... ja, inte så bra ^^ På fredag får jag äntligen nyckeln till lägenheten!!! :D Wohooo! Ska tillbringa kvällen där, haha. Till helgen ska jag till Uppsala på inflyttningsfest hos Lisa och Adam! :)
 
Nä, nu måste jag dra, så jag hinner hem till OS-magasinet klockan åtta :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Louise

"Hela familjen som bor här"? Är inte jag en del av familjen längre ?

Svar: Jo, just därför som jag skrev "som bor här" :)
None None

2014-02-19 @ 18:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0