I am back!

Ja. Semestern är slut. Vädret är inte strålande. Så idag hamnade jag framför datorn. Min semester har varit riktigt fin, ska ladda in alla bilder i datorn nu tänkte jag, så får väl visa några sen :)
 
Förra veckan var jag tillbaka på jobbet och det var riktigt mycket att göra. Idag var sista dagen att lämna moms så nu är det lite lugnare igen. Skönt. Blev ju ingen mjukstart direkt (även om jag jobbade en vecka emellan i semetsern).
 
I helgen har jag varit hemma hos mamma och pappa. Tvättade bilarna i lördags samt kollade på friidrotts-EM och igår gjorde jag och mamma äppelmos. Hmm... apporpå äppelmos blev jag nu sugen på mellanmål... ;) Var i alla fall väldigt gott med gröt imorse! Det har jag inte ätit sen i våras och dessutom med färsk äppelmos nu. Mums :)
 
Nu tror jag att jag ska sätta på lite musik, starta överföringen av bilder och röja lite i min skrubb innan kvällsmaten! :)
 
(Jag har ju inte uppdaterat bloggen så mycket sista tiden... Ett tips är min Instagram (lillajuni) och min Twitter (LillaJuni), där uppdaterar jag oftare än här. Men ska försöka skärpa mig nu när det är vardag igen, vet ju att en del bara läser här :) )

Kommentarer
Postat av: mor

Just det :) Kul att få lite info igen.

2014-08-18 @ 20:52:29
Postat av: mor

Förresten så var det gott med färskt äppelmos i filen också :)

2014-08-18 @ 20:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0