Tankar om en flytt

Den här måndagen för ett år sen började jag min praktik på Hugos. Känns konstigt att jag varit där ett helt år. Minns fortfarande precis vad jag gjorde första dagen.
 
Idag är mamma, pappa och Louise till Västerås med flyttlass. Syrran kommer inte med hem sen... Men vi får i alla fall ses till helgen. Då ska vi ner och fixa i lägenheten och gå på Ikea. Men kommer kännas så ensamt, nu är det bara jag kvar här i stan, alla andra har flyttat. Jag har alltid trivts väldigt bra här. Får väl se hur det blir när jag är själv kvar men kan i nuläget inte se mig själv bosatt någon annan stans. Är delvis för att jag är för kär i skogarna här och att jag vill ha nära till mamma och pappa... #töntig?
 
Har kollat mer på lägenheter nu. Finns ett par som verkar rätt bra. Känns mer som att jag vill flytta nu när Louise ändå inte bor hemma, men samtidigt... Åååh!
 
Just nu lyssnar jag på Hurts som jag fick av Louise när jag fyllde år ♥
 
Jag älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: Marcus

Fint inlägg! Och allt kommer att bli bra. Folk flyttar. Flyttar tillbaka. Kommer och går. Och kommer igen. Det är en del av livet. Men bara för att syster flyttar, innebär det inte att hon lämnar.

2013-09-03 @ 09:30:06
Postat av: Louise

Menn vad söt du är, jag äkskar dig med <4

2013-09-06 @ 13:31:38
Postat av: Louise

Oj blev vist ganska många stavfel

2013-09-06 @ 13:32:00
Postat av: Louise

Och nu blev det visst det igen. Har inte sovit ordentligt den senaste veckan och inte varit nykter sen i måndags XD

2013-09-06 @ 13:32:44
Postat av: mamma

En av de sötaste bilderna på töserna. Ute på äventyr, kanske 50 m från mor och far på Storumans "jättestation".

2013-09-10 @ 20:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0