Fönsterdekoration

När vi var på Ikea i lördags köpte jag en ny lampa. Har varit kär i den sen jag såg den första gången för jättelänge sen. Har inte köpt den för jag tycker inte att jag haft någonstans att ha den. Men ny tyckte både Louise och mamma att jag skulle köpa den, i fall den försvinner. Och, så kanske jag snart har någonstans att ha den. Var och kollade på en lägenhet i torsdags och har sedan dess budat på den, men fick den inte. Men snart så, kanske! :)
 
För tillfället står den och förgyller mitt fönster :)
 

Kommentarer
Postat av: Marcus

Snygg lampa, skönt att du köpte den innan den eventuellt försvinner ur sortimentet. Och du får nog ställa den någon annanstans snart, skam den som ger sig.

2013-09-12 @ 22:32:41
Postat av: mamma

Tjusigt och ännu tjusigare nu när du bytt glödlampa

2013-09-18 @ 20:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0