Saker jag vill göra innan jag dör

Jag har funderat. Jag har kommit fram till en del. Det finns några saker som jag bara måste göra innan jag dör. Här är några av dem.
 
Flyga luftballong
Se ett norrsken
Besöka alla världsdelar
Åka på safari i Serengeti, pricken över i hade varit att få se "De Fem Stora" (elefant, noshörning, buffel, lejon och leopard), men med tanke på att det knappt finns några noshörningar (framför allt) kvar så blir det väääldigt svårt... Men jag blir glad bara jag ser en liten antilop!
Åka på spa
Se en gejser som sprutar upp vatten
Släppa upp en sån där ljuslykta (vet inte vad de kallas, men ni kankse förstår vad jag menar?)
Sova på ishotellet i Jukkasjärvi
Köpa hus (i den punkten ingår också att sen bo i huset^^)
Åka på valsafari (helst i Lofoten, Norge)
Se en vild delfin
Bada i en varm källa på Island
Besöka Sveriges mittpunkt i Medelpad (har varit i Treriksröset, Smygehuk, Haparanda och nästan ute vid Koster)
Rida islandshäst på Island
Njuta på en "paradisstrand"
 
Serengeti (ligger i Tanzania/Kenya)

Kommentarer
Postat av: adam

dit ska min familj i två veckor å gå på safari samt åka till zansibar.

2013-02-18 @ 23:01:52
Postat av: mor

Det finns en del som du utan problem kan fixa.

2013-02-26 @ 20:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0