Pappersarbete

Idag på jobbet har jag motionerat våran kopiator. Skulle kopiera ett häfte på 15 sidor i 90 exemplar. Det ni! Det blev några papper... Sen när jag hade typ 60 sidor kvar eller nåt så fastnade ett papper inne i skrivaren. Tog ett tag för mig och Åsa att få bort allt. Typ "öppna den luckan" "vrid på den knappen" "öppna en annan lucka" ... osv. Haha. Men det löste sig till slut! 
 
Nu väntar jag på att telefonen ska ringa ;) Så länge får ni en nytagen bild på en av våra blåsippor! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Marcus

Du hängde väl inte i kopiatorrummet hela tiden? Man lägger ju bara in högen i ett fack och trycker hur många ex man ska ha... sedan sköter den sig själv, förutsatt att antal papper räcker.

2013-04-13 @ 12:00:21
Postat av: Malin

Javisst!

2013-04-14 @ 15:57:08
URL: http://malintuveson.blogg.se
Postat av: Anonym

Åhhh, en av de finaste blommorna, nästan lika fint som en vitsippsbacken i lövsprickningstider.

2013-04-16 @ 20:17:40
Postat av: Anonym

En sak är säker, den dagen du tänker kopiera ett privat papper så krånglar maskinen.

2013-04-16 @ 20:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0