Packat och klart

Allt jag kan packa idag är packat (tror jag), den del av matsäcken jag kan göra idag är gjord.
 
Imorgon börjar jag jobba på riktigt och imorgon åker jag söderut. Vet bara inte hur jag ska överleva morgondagen. Ska jobba 8-timmarsdagar nu, vilket betyder att jag måste börja jobbet klockan sju för att hinna med tåget på eftermiddagen. Sen kommer jag fram klockan tio på kvällen. Kommer antagligen vara helt död då! :O Jaja, det blir nog bra :)
 
Min stora och tunga Borta med vinden (boken jag läser) orkar jag inte släpa på, men jag har lånat fototidning av pappa och köpt sudokutidning och mp3n är på laddning, så jag har i alla fall nåt att göra på tåget.
 
Kollade precis vädret också. Enligt SMHI blir det kasst och enligt yr.no blir det sol, i alla fall på fredag. Jahaaa... :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0