Längtan

Idag finns det tre saker jag längtar efter extra mycket. 
  • Marcus
  • Kent
  • Att få sova, helst ett helt dygn...
Det första botas om elva dagar, woho! 
 
Jag satt hela dagen på praktiken och tänkte "Jag vill lyssna på Kent, jag vill lyssna på Kent...." Haha. Det botade jag delvis idag när jag kom hem. Kollade på "Så när får ingen gå". Har visserligen sett den hundra miljoner gånger innan, men det spelar ju ingen roll. De är ju så jäkla bra, Kent. Alltså... Faaaan vad jag älskar dem!!! Ett annat sätt att få lite kentdos är att lyssna på "Händerna mot himlen" med Petra Marklund. Fantastiska Jocke Berg har skrivit! 
 
 
Helt borta blir inte denna kentlängtan förrän jag får se dem live igen. Antar jag...

Den tredje längtan på listan botas väl delvis om en timme eller så. Får ju inte sova ett dygn, men några timmar i alla fall. Fattar inte hur jag kan vara så fruktansvärt trött hela tiden. Men det är väl kanske som mamma sa. För lite sol i sommar... Botlänge var ju den ort i Sverige som haft flest regndagar i sommar så... Jäkla skitregnsommar...
 
Den här dagen har gått så himla segt. Denna trötthet... Imorgon är det dags för Lysmasken igen. Promenad från Skuthamn till Röda stugan och tillbaka. I mörkret :)

Kommentarer
Postat av: Marcus

Finis! 11 dagar, snart bara 10! Och det andra kan botas med ett enkelt tryck på stereon, mp3-spelaren eller liknande. Det tredje, att få sova ett dygn, är nog inget att sikta på. Då får du ta några sömntabletter för att lyckas, inte heller det något att sikta på.

2012-10-08 @ 22:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0