Den första snön har fallit, allt är halt

 
 
Bilderna är tagna genom mitt fönster i fredags morse. På torsdagskvällen var det världens snöstorm. Först bara lite lätt snöfall medan vi åt kvällsmat. Senare på kvällen blåste det typ storm (jag skojar inte) och snön vräkte ner. Årets första snöfall! :) Och imorgon ska det tydligen snöa hela förmiddagen.
 
I fredags eftermiddag var jag och Louise och fikade på Engel när jag hade slutat. Det var trevligt. Efteråt skulle vi ner på stationen för jag skulle hämta ut mina tågbiljetter. Gud vilken blåst! Hård och kall nordanvind nerifrån sjön.
 
Igår och idag har det varit finare väder. Strålande sol. Me like. Igår var en lugn dag. Städade lite på förmiddagen och satt och läste i soffan. Efter lunch var jag ut och krattade löv och sen hade vi fikabesök. På kvällen blev det lite telefonprat och Så mycket bättre. Idag har jag och mamma varit på Supersöndag på förmiddagen. Vi var först på yoga och sen gympa. Klockan tolv var det försök till världsrekord. Det var ett mixpass och hela Sverige deltog (?) för att försöka slå världsrekord i gymnastik. Förra rekordet slogs 2001 och 65000 personer i Sverige deltog, 240 i Ludvika. Tyvärr blev vi bara 104 idag... Sen var farmor här och åt lunch.
 
Ska bli skönt med kort vecka den här veckan som kommer. Är ledig på fredag. På torsdag kväll åker jag till Hässleholm! :)
 

Kommentarer
Postat av: mor

och nu börjar träningsvärken smyga sig på lite, hm..

2012-10-29 @ 20:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0